Kwiatkowo

Dziś na blogu Smile and Scrap ruszyło ostatnie wyzwanie obecnej serii. Tym razem na kartce trzeba umieścić obrazek z kwiatami.

Ja wykorzystałam grafikę od Janet.

Użyłam papierów Primy oraz znowu moich nieśmiertelnych różyczek :)




Zachęcam do udziału w wyzwaniu.


Gorąco dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :**

Kochani, ja nie wiem, co się dzieje, ale mam straszne problemy z bloggerem. Ostatni komentarz wystawiałam 10 minut, próbując wielokrotnie, bo tak wolno mi blogger działał, że nie chciał się komentarz zapisać :(

Komentarze

  1. Śliczna karteczka,różyczki swietne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajeczne kolory, ten ptaszor, to jak w rajskim ogrodzie wśród tych kwiatów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing card, Claudia, greaat mix of colors!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. No po prostu bajecznie cudowna!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna :) Nieśmiertelniki prezentują się wspaniale :)
    Może zaloguj się z innej przeglądarki?

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudeńko...uwielbiam takie zdecydowane barwy i Twoje różyczki...:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie będę zbyt oryginalna - CUDO!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak w bajce! Przecudne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  9. Love your card! It's so romantic!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj Klaudia Klaudia, Ty to potrafisz robic cuda! Schrupałabym!

    OdpowiedzUsuń
  11. osz tam do ósmej! cudna jest!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachwycająca... te róże... i pomyśleć, że wywaliłam te papierki z koszyka ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. I znowu nie można oderwać oczu!!! Piękna:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaroiło się od róż :) Cudo, nie kartka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bajeczne kolory i kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. robisz najpiękniejsze róże jakie widziałam !

    OdpowiedzUsuń
  17. Kartka przeurocza, te kolory, kwiaty... róże wykonane po mistrzowsku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje prace ciągle mnie zaskakują jesteś niesamowicie kreatywna. Piękna i nastrojowa ta kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. miałam wątpliwości czy to kartka .... to obraz z najlepszej galerii ... to dzieło sztuki jest

    OdpowiedzUsuń
  20. Kwiaty z obrazka i Twoje rózyczki tworzą perfekcyjną kompozycję. Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zwykle u Ciebie , cudownie i efektownie !!! śliczne kolory i róże cudne :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna karteczka! Zachwycają mnie te kolory!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale piękne są twoje prace. Rzeczywiście różyczki są nieśmiertelne!! Tylko jak je się robi?
    Początkująca scrapka

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudo kompozycyjne! Cudo tematyczne! Cudo kolorystyczne! Absolutny zachwyt z mojej strony nad umiejętnościami. Klaudio przenoszę "Cię" do moich mistrzowskich blogów, jak ja mogłam pominąć tak pełną niezwykłego talentu osobę? Zaglądam tu od tak dawna, szczęka mi opada za każdym razem i popełnić taki błąd. Oj Ewka - nagana! Należysz zdecydowanie do grona moich mistrzyń!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniała! I genialne kolory, aż oczu nie mogę oderwać.

    OdpowiedzUsuń
  26. przepiękna kolorki fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow! Niesamowita kartka, trafiła do Ciebie przez przypadek ale z pewnością będę zaglądać częściej. Piękne prace tu pokazujesz, a kursy na kwiatki....chylę czoła!!!!!!
    Pozdrawiam Lidka-Lilka

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękna w cudnych kolorkach!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Przecudna!!
    wspaniała kolorystyka, moje ulubione róże i poszarpane brrzegi w Twoim wykonaniu :)
    Trwam w zachwycie i przestać nie moge :)*

    OdpowiedzUsuń
  30. MISTRZOSTWO!!! kartka jest cudowna :) proszę o kurs na te różyczki, są przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń

  31. Coś cudownego!:))
    Twoje różyczki zachwycają nieustannie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. no i co ja mam tu powiedzieć niby..? ech....
    kupię sobie może chociaż te papiery, będę miała namiastkę Klaudiowych cudności :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne są Twoje kartki, tak wspaniale i ze smakiem ozdobione kwiatami.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz