Kartka z drzewem

Kolejny etap serii wyzwań na blogu Smile and Scrap. Tym razem trzeba użyć obrazka z drzewem. Po szczegóły i dawkę inspiracji zapraszam TU.

A tak wygląda moja kartka:






Obrazek to ilustracja Ernesta Howarda Sheparda do Kubusia Puchatka. Tylko Kubusia dokleiłam z innego rysunku z tej książki. Róże wykonałam sama z papieru czerpanego. Użyłam też papierów 7 Dots Studio oraz Prima Marketing.

Pozdrawiam bardzo serdecznie w ten paskudny, pochmurny, deszczowy i ciemny dzień.

Dziękuję Wam za odwiedziny oraz pozostawione komentarze :**


Komentarze

  1. Bojkot. Mam przy Tobie kompleksy.
    Albo na jakiś kurs mnie weź.. albo ja sie wypisuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje serce bije 100razy szybciej na widok każdej Twojej kartki! CUDOWNE!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna- tak ładnie napisała poprzedniczka,że chciałabym się pod nią podpisać : )

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna... tkwię w zachwycie ....

    OdpowiedzUsuń
  5. :D:D:D:D:D:D:D już Ci mówiłam co o niej myślę??:D hehe... wiesz co:D Przesyłam Ci to w myślach:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna :) Mówiłam, że jak zwykle pięknie sobie poradzisz i co :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty wiesz, że ja uwielbiam wszystkie Twoje prace, ale ta mnie OCZAROWAŁA, jest niezwykła...

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialna, nastrojowa praca. Tu czuć klimat baśni....

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Żeby taki klimat zobaczyć, tak piękne brzegi, kompozycje - to tylko do Ciebie trzeba zaglądać! Składam podanie o kurs na te różyczki :) Proszę o pozytywne rozpatrzenie mej prośby :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bajeczna!!!! Fajny klimat!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, to jest czarodziejskie :) Ty to potrafisz, cudo :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No, to teraz już wiem, czemu Twoja kartka wygląda bajecznie :)
    Klaudia, ta karteczka wygląda jak tajemniczy ogród. Jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jest genialna....baaardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna, z jakąś taką fascynującą tajemnicą.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zachwycająca jak zawsze:) Cudowne warstwy i drzewo piękne;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczna praca- zresztą jak zawsze:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. omg...I LOVE this so much! I follow your blog, you are such an inspiration to me! Thanks you for sharing your gorgeous works of art!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze w świetny sposób oprawiasz piękne skądinąd obrazki :) ta kartka bardzo przykuwa wzrok i zatrzymuje go na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudna jest ta karteczka :) Wyczarowałaś bajkowy klimat. A ilustracje Sheparda w ogóle lubię, Disney'owski Puchatek się do nich nie umywa.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz