Dołączyłam :)

do DT Scrapujących Polek. Cieszę się ogromnie :)))

Komentarze

  1. ekstra wiadomość :) Gratuluję :) Twoje karteczki są rewelacyjne! Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Klaudia idziesz jak burza, dziewczyno! Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i już ciekawa jestem Twoich wyzwań : )

    OdpowiedzUsuń
  4. A czy mogło być inaczej? Kto by nas lepiej inspirował niż Klaudia? :) Gratuluję i od teraz jedziemy tym samym pociągiem ale w innych wagonach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Należy Ci się to ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję!!! Twoje prace to mistrzostwo świata więc nie mogło być inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogromnie się cieszę, gratulacje ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :) Super!
    Też mam problemy z bloggerem już od kilku miesięcy. Zaczęło się od tego, że wyparowały moje zdjęcia z postów z całego jednego roku (to chyba najgorsze, bo cały rok poszedł fruu), teraz codziennie muszę usuwać po 10 komentarzy dziennie od anonima - spam:(
    I jestem na etapie przeprowadzki, dość już mam tych wiecznych problemów.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję serdecznie :) Kolejne DT = więcej Twoich cudnych kartek!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulejszyn kochana, no teraz muszę częściej zaglądac na SP:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Scrapujące Polki mają powód do dumy :-)Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje!!! czekam z niecierpliwością na kolejne piękne prace.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i życzę powodzenia w inspirowaniu nas :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz