Słoneczniki i niezapominajki

W naturze raczej to mało prawdopodobne, bo niezapominajki kwitną wiosną, a słoneczniki od lata do jesieni, ale powiedzmy, że to są bardzo późne niezapominajki i bardzo wczesne słoneczniki :D

Ta kartka, to praca na kolejną edycję tęczowego wyzwania w Scrap Pasji - kolor żółty.

Żółty to nie jest łatwy kolor. Żółty to jest wredny kolor, szczególnie gdy ma przeważać. Ale mam nadzieję, że udało mi się wybrnąć :)



Wykorzystałam zrobione własnoręcznie wieki temu słoneczniki (kurs zamieściłam tutaj). Ponieważ są własnoręczne i własnopomysłowe, zgłaszam pracę również na wyzwanie robótkowe w Craft4You. (W słonecznikach użyłam Glossy accents).


Dla ożywienia wszechobecnej żółci dodałam niebieskie akcenty (kwiatki, które miały robić za niezapominajki ;). Obrazek elfa autorstwa Cicely Mary Barker.




Inne materiały:

- żółty i zielony arkusz z zestawu Powiew Wiosny Scrap Pasji.
- Serwetka okragła Tea Party
- wykrojnik Cheery Lynn French Pastry
- wykrojnik Marianne Design - Kwiatki LR106 (do wykonania słoneczników)
- wykrojnik Joy! Motylki

Pozdrawiam burzowo :) Dziękuję, za wszystkie odwiedziny i miłe słowa :*

Komentarze

  1. Bardzo pięknie wybrnęłaś z tym zadaniem :) Twój żółty jest słoneczny i słonecznikowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wybrnęłaś z tym wyzwaniem...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna typowo wakacyjna karteczka! Pozdrawiam i miłego weekendu zyczę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj chyba nie lubisz żółtego :) Karteczka cudowna, słoneczniki rewelacyjne. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. What a beautiful combination - forget-me-nots among sunflowers! Love it!

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś wspaniałego :) Piękne kwiaty wspaniale skomponowane w całość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna kartka ;) te słoneczniki są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj i to BARDZO się udało :)
    Zgadzam się w 100% żółty to wredny kolor, kiedy ma go być "nadmiar" :) Oj tak!
    Ale cudowne połączenie słoneczników i niezapominajek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wybrnąć to złe słowo, bo okiełznałaś żółty kolor w pięknym stylu ;)) cudna karteczka, słoneczniki pasują tu idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna karteczka, słoneczniki cudne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również nie przepadam za żółtym ...ale karteczki wychodzą super ! ... i Twoja również :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  12. ale świetna praca. mega letnia i słoneczna.

    OdpowiedzUsuń
  13. W Twoim wykonaniu żółty to wcale nie jest wredny kolor ;) Piękna karteczka, słoneczniki zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna i wesoła :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft4You.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecudna...wspaniałe kolory!!! Przejrzałam sobie Twój blog,wspaniałe prace tworzysz:) zostaję tu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna kartka,przepiękne słoneczniki;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zwykle karteczka bombowa :) Pozdrowienia z upalnego Toronto!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam słoneczniki :))) W Twoim wykonaniu są super. Mam nadzieję, że wypada też mieć i słoneczniki na zaproszeniu ślubnym ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam tę karteczkę:D Niesamowity pomysł!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz