Kolorowe motylki

Znowu motylki :) Tym razem na ramce, pokolorowane markerami Copic. Zapraszam do udziału w wyzwaniu na blogu digi-scrap.pl - należy wykonać dowolną pracę ze znaleziskiem wakacyjnym. Na mojej kartce umieściłam 2 kamyczki znalezione w lesie.



Oprócz tego kwiatki domowej roboty, m.in. te hortensje :)

Czy u Was też tak gorąco? uff! Pozdrawiam piątkowo i dziękuję serdecznie za odwiedziny i komentarze :** I lecę ładować zmywarkę.

W ostatniej chwili zgłaszam kartkę na wyzwanie #124 'Oh-So Pretty in Pink' na blogu The Shabby Tea Room.


Komentarze

  1. Śliczna :) Piszesz motylki to ja za motylkami na kalce się rozglądam... hihi nie mogłam dojrzeć tych motylków, pięknie pokolorowane, cudne kolory całej kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boska kartka, przepiękne te motylki! Mi by chyba nie starczyło cierpliwości do kolorowania :P
    Kamyczki przykleiłaś klejem na gorąco czy czymś innym? :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) kamyczki klejem na gorąco, czyli glutownicą ;)

      Usuń
    2. Glutownica... ;)
      Zapomniałam wspomnieć, że mnie również kamyki się spodobały :)

      Usuń
    3. Glutownica hahaha - no jesteście Boskie - znajdźcie teraz do embosowania taką nazwę ;))) Zapiszę w słowniku!!!
      Moje idolki

      Cudowna kartka, ja motylki widzę nawet jak zamykam oczy - cudne :)
      tu Maryś z problemami z internetem

      Usuń
    4. O, masz Ci los. Nie znoszę problemów z internetem. Ja mam właśnie problem ze skanerem. Nie mogę go otworzyć. Kot na nim śpi :P

      Usuń
  3. W pierwszej chwili myślę - gdzie motylki? Urocze są i ślicznie pokolorowane. Cudenko.
    Zapraszam na candy do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. słodka karteczka:)
    u mnie też gorąco, jak w piekle!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, radosna kartka.
    U mnie dzisiaj upał nie do zniesienia...:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ale to już wiesz :) zdolnaicha z Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  7. One more gorgeous card. Thank you for the inspiration!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna, a kamyczki jak perełki;)

    OdpowiedzUsuń
  9. no nawet kamykowi nie przepuści...hi hi
    kolorowa i śliczna...

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna, bardzo słoneczna karteczka :) Widzę, że u Ciebie bez motylków ani rusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna!!! Niszczenie papieru w Twoim wykonaniu - boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest tak radosna, że aż się chce na nią patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful!!! So many pretty layers!
    Thanks for playing along with us at TSTR this week:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyjemna klasyka :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz