Kartka z okienkiem

Tulipanka w Diabelskim Młynie zarządziła lift kartki Asi. Asia robi przepiękne klimatyczne kartki z mnóstwem niezwykłych ręcznie robionych kwiatów. Każdy jej kwiatuszek to maleńki majstersztyk. Taki lift był dla mnie bardzo trudnym zadaniem, ponieważ nie chciałam zwyczajnie skopiować kartki, tylko dodać coś od siebie. Przy okazji wiedziałam, że w życiu nie uda mi się zrobić pracy równie ślicznej.

Zrobiłam kartkę z okienkiem - dosłownie. W oknie umieściłam organzę w gwiazdki i koronkę. Nakleiłam mnóstwo różyczek. Dodałam też troszkę embossingu na gorąco.


A oryginał wygląda tak:

Zobaczcie jak zinterpretowały tę pracę pozostałe dziewczyny z Diabelskiego Młyna i oczywiście zapraszam do zmierzenia się z wyzwaniem :)
Pozdrawiam serdecznie, dziękuję za odwiedziny komentarze :*

Komentarze

  1. Ojej! Klaudia dziekuje bardzo za tyle milych slow :)
    Twoja kartka jest wspaniala :) Podobaja mi sie i Twoje kwiaty i okienko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna! Aż brak mi słów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna karteczka:) Świetny pomysł z tym okienkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle śliczna.. Świetny pomysł z okienkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój lift jest przepiękny, okienko cudne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jest i okienko super i kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja karteczka jest rewelacyjna. Jako pierwsza wpadła mi w oko. Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna kartka! I jakie cudne róże! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. To tez dzieło, jak i Asi- kwiaty wspaniałe- a okienka kocham!

    OdpowiedzUsuń
  10. piekne obydwie kartki..a kwiatuszki cudne:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Już ją podziwiałam w Diabelskim Młynie - jest rewelacyjna :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna praca, lift Ci wyszedł kapitalnie:))

    OdpowiedzUsuń
  13. obie przepiękne!:) u Ciebie zachwyciła mnie firanka w okienku:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. prześliczna=) bardzo piękne kwiaty i cudnie ułożone:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna, cudowne kwiatki. Ja swego czasu również z tego wspaniałego pomysłu skorzystałam w tylko dla siebie wiadomym celu, niestety jeszcze nie siedząc w światku blogowym po uszy i nic o konkursach i wyzwaniach nie wiedząc :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz