Kartka walentynkowa z filcowym serduchem

Kartka na 14 wyzwanie Scrap Pasji - Walentynka z embossingiem. U mnie embossowane są skrzydełka (biały tusz na czarnym papierze) :)


Przy tworzeniu kartki użyłam ślicznych papierów Scrap Pasji z kolekcji Powiew wiosny oraz Vintage kolor ziemi.

Brzegi tuszowałam przy pomocy Distress Ink Vintage Photo.

Serduszko jest przeszywane ręcznie, podobnie ramka, w której się znajduje. Brzeg kartki szyłam maszynowo.


Pozdrawiam wszystkich zaglądaczy serdecznie i zimowo. Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa :*



Ta kartka wygrała w wyzwaniu Scrap Pasji, Dziękuję :)

Otrzymałam taki oto bannerek

Komentarze

  1. ooo cudna Ci wyszla :D ..to dla męża czy dla mnie ??? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, nieźle się musiałaś namęczyć z tymi ręcznymi przeszyciami! cudnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne to serducho a całość śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak można nie pozostawić słowa i przejść obok? jak karteczka taka śliczna...

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna :) Super kompozycja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł i wykonanie- jak zawsze....Podziwiam, śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Klauduś! Ta kartka jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo, bardzo ładna - serduszko cudowne a skrzydełka urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna!!
    Te detale, te szczególiki.. Koraliki, sznureczki, ach...
    Przy okazji zapraszam do mnie na Kocią Rozdawajkę:
    http://pobutach.blogspot.com/2012/01/kot-w-pudeku-czyli-rozdawnictwo-z.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna walentynkowa kartka i te wszystkie detale !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna kartka, świetne połączenie papieru, koronki i filcu!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap Pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba - oryginalny pomysł ( nie jest przesłodzona !) :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale świetny pomysł! soczysta i romantyczna karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna i klimatyczna karteczka! Serducho aż bije ciepłem;) Super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczna! Bardzo nietypowa i dlatego tak mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjna kartka. Gratuluję. Jola

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie ma dziwne, że wygrałaś bo kartka jest przepiękna :)..

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz