Kartka kolorowa

Mało mam ostatnio czasu, rzadko robię prace nie związane z moimi obowiązkami w DT.
Dziś udało mi się taką zrobić :) Kartka według mapki Sasya Sketches ss99.


Mapkę odwróciłam w poziomie.


Papier Primy. Uparcie, mimo wcześniejszych nieudanych prób, ćwiczyłam biały embossing. Przy okazji przekonałam się, że moja maszyna przy próbie szycia na takim embossingu rzuca wyjątkiem, zatem miałam ekstra prucie i szycie ręczne.

Pozdrawiam serdecznie, już weekendowo :) Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione komentarze :*



Kartka ta otrzymała wyróżnienie w wyzwaniu Sasya Sketches ss99.


Zostałam też zaproszona jako gościnna projektantka :)


Dziękuję!

Komentarze

  1. Ale kolorów i kwiatów, śliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, taka radośnie kolorowa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne są kartki w Twoim wykonaniu! Ta bardzo kolorowa, radosna i ja spragniona wiosny, poczułam jej powiew :) Pozwoliłam sobie dodać Twój blog do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczna! tyle się na niej dzieje:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna , radosna i kolorowa :)Powiew wiosny , a na dworze mróz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycają mnie Twoje prace coraz bardziej :) Przepiękna

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezwykle radosna karteczka...
    Gdzie podziałaś swój wolny czas????

    OdpowiedzUsuń
  8. No kochana Twoje prace są po prostu rewelacyjne!!
    Nie wiem jak Ty to robisz że każda Twoja robótka
    jest tak niepowtarzalna:)
    Pozdrawiam:)
    Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo się tu dzieje, co sprawia, że kartka naładowana jest pozytywną, radosną energią :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna! Widać jak wiele pracy tu włożyłaś ale efekt końcowy - cudny! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoja kartka nastraja pozytywnie, jest prześliczna

    OdpowiedzUsuń
  12. It is so colorful and bright! Amazing card.

    Thank you for plaing with СКЕТЧИ!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna, wiosenna i pełna uroku kartka.
    Serdecznie gratuluje wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz