Album dla Babci i Dziadka

Dzisiaj na blogu digi-scrap.pl ruszyło wyzwanie, którego tematem jest "dla Babci i Dziadka". Ja wykonałam album. Jest to mój pierwszy album, a do tego niezłe bydlę ;) (Mogłam się na początek za coś mniejszego zabrać...) No ale cóż, zaczęłam, to skończyłam. Namęczyłam się strasznie i moje wypociny dziś przedstawiam.

Zdecydowałam się wkleić tu całość - i te mniej, i bardziej udane strony. Co mi tam ;)

Do ozdobienia okładki wykorzystałam rewelacyjny stempelek Pasiakowej "kotek".




Zanim zarzucę Was resztą fotek, zapraszam do wzięcia działu w wyzwaniu :) Zobaczcie też świetne prace pozostałych dziewczyn z DT. Przypominam też o trwającej kwiatkowej zabawie.












Uff... :D
Wyrazy uznania dla tych, co dotrwali do końca!
Pozdrawiam serdecznie. Jutro czeka mnie długa podróż powrotna do domu. Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Komentarze

  1. Bardzo śliczne "bydlę":) Dużo pracy, ale warto się pomęczyć jak efekt taki zachwycający.

    OdpowiedzUsuń
  2. super wygląda album a dzieciaki rewelacyjne...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest śliczny :) Moje ulubione strony to grzybowa, rowerowa, jesienna, zimowa, w górach...

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny, będzie fantastycznym prezentem dla babci i dziadka!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. superancki ten album, najnajbardziej podoba mi się strona z górami (:

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny album :) Nie rozumiem Twoich obaw bo świetnie sobie poradziłaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy? No niemożliwe :) A gdzie te nieudane strony? Ja widzę tylko świetny album :*

    OdpowiedzUsuń
  8. No wiesz coo ??? jeszcze raz uslyszę , że nie umiesz robic albumow to dostaniesz po tylku - cudowny jest kobieto :D jak nie widzisz se okulary kup i to podwójne :D ..caluski za przesylkę z kwiatkami :*

    OdpowiedzUsuń
  9. To mają być wypociny?! Przecudny jest ten album! Teraz będę niecierpliwie czekać na następne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny album ;-) A zdjęcia jeszcze lepsze ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba mam jakieś problemy ze wzrokiem...bo ja tu nie widzę mniej udanych stron!! Cały album jest ekstra, sama bym taki chciała dostać, ale kurcze, dzieci brak, a co tu dopiero o wnukach mówić ;)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Album bomba!
    Strasznie mi się podoba!
    Każda kartka jest prze urocza
    i całość bardzo zabawna:)
    Wszystko do siebie idealnie pasuje
    a przede wszystkim super pomysł na prezent dla babci:)

    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjnie wyszedł...każda karta...podziwiam za ogrom pracy)

    OdpowiedzUsuń
  14. Albumik jest jest rewelacyjny!!!
    Ogromnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny album. Na pewno przygotowanie go zajęło dużo czasu, ale efekt jest rewelacyjny :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny albumik:)Wszystkie detale powiązane ze zdjęciami - rewelacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Album już kupiony w zeszłym roku, ramki na zdjęcia, kartki... wszystko było. Też tak macie? Co w takim razie wybrać na zbliżające się imieniny, urodziny, dzień dziadka? Na https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-dziadka powinniście znaleźć idealne prezenty. Można szybko zamówić i równie szybko mieć w domu :) Na pewno solenizant się ucieszy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz