Kurs na kwiatek wiśni

Przedstawiam kurs na łatwe, lekkie i przyjemne kwiatuszki.
Do pracy potrzebne nam będą:


* dziurkacz - kwiatek pięciopłatkowy 2.5 cm
* tusz do cieniowania
* dłutka kulkowe lub coś w zastępstwie do wytłaczania
* miękka mata (np. podkładka pod myszkę kulkową)
* nożyczki
* klej
* kasza jaglana
* gruby karton (np. wizytówkowy)

Najpierw wycinamy dziurkaczem kwiatki z kartonu. Na jednego gotowego kwiatka potrzebujemy 2 wycięte.


Następnie nożyczkami ścinamy na okrągło czubki płatków.


Tak przygotowane kwiatki cieniujemy przy pomocy tuszu.


Teraz przystępujemy do wytłaczania. Wybaczcie mi jakość zdjęć, ale pogoda była fatalna, aparat z lampą bardzo ciężki, a ja miałam do dyspozycji tylko dwie swoje ręce :)

Na miękkiej macie wytłaczamy każdy płatek rysując grubszym dłutem okręgi - chodzi o to, żeby płatki stały się wklęsłe.


Później wytłaczamy środek, również grubszym dłutkiem na okrągło. Kwiatek będzie się zwijał do środka.


Następnie cienkim dłutkiem obrysowujemy każdy z płatków.


Na koniec na każdym z płatków, również cienkim dłutkiem, wytłaczamy kreseczki.


Górny kwiatek przed wytłaczaniem nacinamy lekko u zbiegu płatków, żeby płatki mogły na siebie nachodzić.


Następnie wytłaczamy w sposób analogiczny jak kwiatek dolny.

Na dolny kwiatek aplikujemy klej.


Nakładamy na niego kwiatek górny i mocno dociskamy na miękkiej macie, aby kwiatek się zwinął. Dolne płatki można lekko odchylić.


Na środek tak powstałego kwiatka nakładamy kroplę kleju, wsypujemy kaszę jaglaną, lekko dociskamy palcem i nadmiar wysypujemy.

Kwiatek gotowy :)


A tak wygląda w towarzystwie.


Mam nadzieję, że kurs się przyda. Zamiast kaszy można oczywiście użyć bardziej wyszukanych elementów, jak np. pręciki, mikrokuleczki, koraliki lub co tam tylko macie :)

Pozdrawiam serdecznie! Dziękuję za odwiedziny i wszystkie komentarze :)

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Klaudia/Kszp: Kurs Na Kwiatek Wiśni >>>>> Download Now

      >>>>> Download Full

      Klaudia/Kszp: Kurs Na Kwiatek Wiśni >>>>> Download LINK

      >>>>> Download Now

      Klaudia/Kszp: Kurs Na Kwiatek Wiśni >>>>> Download Full

      >>>>> Download LINK F4

      Usuń
  2. Świetny kursik :) idę szukać dziurkacza hihi.

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne wychodza... i ta kaszka w srodku;D rewelka

    OdpowiedzUsuń
  4. no proszę.. takie cudeńko z kaszą w środku :D
    Dzięki za kursik!

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze jaki efektowny kwiatek i tak prosto go zrobić. Pomysł z kaszą kupuję.
    Dziękuję Klaudio za super kursik.
    U mnie też mały kursik, więc zapraszam, jak jeszcze nie widziałaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny pomysł, w sumie coś z niczego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za super dokładny kurs, kwiatki śliczne, a tak niewiele do nich trzeba.
    Poprzedni chryzantemowy już wypróbowałam, wyszły mi super , bardzo Ci jeszcze raz dziękuję :)
    Oby było jak najwięcej takich osób jak Ty, które chętnie dzielą się swą wiedzą :) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kursik :)
    Gratuluję wyróżnienia za kartkę z chryzantemą :) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały kursik , pomysł z kaszą rewelka :)
    Poprzedni kursik mam zalinkowany u siebie, tego też podlinkuję ( mam nadzieję ,że nie masz nic przeciw)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za kurs... jesteś kochana...
    Skarbnico pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  11. kursik super, na pewno skorzystam.
    Buziaczki za to

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurs naprawdę fajny. Bardzo pomysłowy, a efekt wart wysiłku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny, prosty, nieskomplikowany, w miarę mało pracowity a efekt wspaniały - wyglądają zupełnie jak kwiaty wiśni po 2,50 za 5 szt - wielkie dzięki

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny kursik, piękny efekt!! Na pewno wykorzystam:))Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak komp nawala to potem człowiek ma dużo do nadrobienia, wiec teraz odwiedzam i zerkam na wspaniałe dzieła które powstały.....śliczne kwiatuchy:)-świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie śliczne!!! Dziękuję za odwiedzinki i komentarzyk. Ja też często będę zaglądać na Twój blog. Takie śliczności tutaj!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O jeju i kolejny kurs tym razem mam możliwość wypróbowania go;) A przed chwilą na kartce wyżej podziwiałam te kwiatuszki!;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kwiatuszki! Dziękuję za kurs, na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wspaniały kursik :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam takie... dyletanckie pytanie - jakiego papieru i o jakiej gramaturze najlepiej używać do kwiatków, żeby były w miarę "mięsiste", a jednak nie za sztywne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam zazwyczaj 120g i grubszych, ale zdarza mi się też robić z cienkich, wszystko zależy od tego jaki kwiatek. Jeśli są marszczone na mokro, to papier powinien być raczej gruby, bo cienki się porwie. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

      Usuń
  21. Wielkie dzieki za kursik. Wspaniałe są te kwiatuszki. Moje wyszły nie takie lekkie, ale i papier i kolor nie ten ;-). Za to idealnie wkomponowały mi się jako drobne kwiatuszki równoważące całość.

    http://sail-fast-live-slow.blogspot.com/2012/01/dla-babci-i-dziadka.html

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. O jakie piękne pomysły na ukwiecanie! Klaudio... Jestem zauroczona :) I dziękuję za to, że dzielisz się...

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja zrobiłam kwiatuchy:http://www.wytworkiedi.blogspot.com/2012/05/jeansowe-pudeeczko.html
    Maleństwa i nie są takie efektowane, ale mam nadzieję,że kolejne będą ładniejsze. Dziękuję za kurs ten i wszystkie inne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Za późno na świętowanie hanami na kartkach - ale może w przyszłym roku? :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Skvělý kurz, děkuji.Marcela

    OdpowiedzUsuń
  26. bravo pour toutes ces fleurs c'est magnifiques.
    merci pour les explications
    a bientôt
    Christelle

    OdpowiedzUsuń
  27. super, bomba, dobrze wiedziec, ze tak mozna zrobic kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wypróbowałam ten sposób! Wychodzą świetne! Fantastyczny kurs, bardzo dziękuję, że mogłam skorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Klaudia/Kszp: Kurs Na Kwiatek Wiśni >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    Klaudia/Kszp: Kurs Na Kwiatek Wiśni >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    Klaudia/Kszp: Kurs Na Kwiatek Wiśni >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK 7I

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz