niedziela, 9 października 2011

Babeczka świąteczna

Kartkę zrobiłam na 2 kartkowe wyzwanie na portalu Scrapujących Polek. Tylko nie wiem, czy mi ją zatwierdzą, bo poza motywem kulinarnym są 2 dodatkowe wymagania: że ma być kokardka (na mojej kartce jest) i że ma być coś okrągłego (i pytanie, czy czerwone perełki wystarczą).

O, wystarczyło :))

W każdym razie kartka powstała, więc ją pokazuję.


Szablon babeczki wzięłam stąd.

Zgłaszam ją też wyzwanie Winter Wonderland - The Colours Of Autumn.

Papiery:
Pinkpaislee Old School - Curriculum
Galeria papieru - Kapuśniaczek 9
K&Company SW Glad Tidings Christmas Dots

Pozdrawiam serdecznie i ciepło mimo paskudnej pogody. Dziękuję za odwiedziny a szczególnie mocno dziękuję tym, którzy pozostawiają tu po sobie ślad :)


Moja babeczka została wyróżniona w wyzwaniu ba blogu Winter Wonderland. Dziękuję! :)

19 komentarzy:

  1. Piękna i taka smakowita mniammm :)

    OdpowiedzUsuń
  2. One Yummy Cupcake! Gorgeous colours......
    Chrissyxx

    OdpowiedzUsuń
  3. aż bym ją zjadła....jest świetna!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow - gorgeous creation! So original and beautifully done! Thanks for joining our challenge at Winter Wonderland this week!
    Hugs, Danielle

    OdpowiedzUsuń
  5. Perełki ale i wzór na babeczce i wytłaczane kropeczki tak że myślę, że powinna być zatwierdzona :)
    Jest super :) :)
    Ja właśnie zjadłam najprawdziwszą babeczkę z truskawką na czubeczku (truskawkę zjadła córka, krem upadł ;) a ja dokończyłam babeczkę, a kupiliśmy ją na 'markecie' na Greenwich, gdzie można znaleść wiele smakowitości wykonanych domowym sposobem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszna muffinka - super wykonana...

    OdpowiedzUsuń
  7. I się bardzo cieszę, że mnie odwiedziłaś, dzięki czemu mogłam do Ciebie wpaść i zostać, bo bardzo u Ciebie ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała! Dziękuję za podlinkowanie szablonu, przyda mi się:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurka, babeczka jest genialna !!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoja praca jest bardzo ładna, ale była opublikowana przed ogłoszeniem naszego wyzwania na blogu Scrapcafe. Niestety nie możemy wziąć jej pod uwagę w losowaniu.
    Mimo wszystko dziękujemy za chęć udziału. Zapraszamy do zabawy, może przygotujesz jeszcze jedną równie piękną karteczkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście że przygotuję nową babeczkę, jeśli ta była zrobiona za wcześnie. babeczek nigdy za wiele, już mam nowy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gorgeous creation and love the colour choice, thank you for sharing your lovely work with us at the Winter Wonderland this week.
    hugs Kate xx
    PS I have some new candy if you are interested :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Открытка замечательная!
    Очень понравился ваш блог!! Очень красивые и интересные работы!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna, aż chce mi się coś słodkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Własnie piję kawkę i marzy mi się taka słodka muffinka ;-)

    OdpowiedzUsuń